Mondzorg Santpoort Noord

Kent u dat gevoel van pijnlijk tandvlees? Of ervaart u ook wel eens een slechte adem? Het zijn vervelende mondproblemen waar de meeste mensen wel eens mee te maken krijgen. Om deze mondproblemen voor te zijn is het belangrijk zelf goed voor uw mond te zorgen. Dit doet u door twee keer per dag uw tanden te poetsen en regelmatig met een rager of stoker ook tussen de tanden bacteriën te verwijderen. Maar dit is niet altijd genoeg. Een mondhygiëniste helpt u mondhygiëne op peil te houden door een grondige reiniging van het gebit. Binnen Mondhygiënepraktijk Muiderslotweg bieden wij verschillende behandelingen op het gebied van mondzorg nabij Santpoort Noord.

Verschillende vormen van mondzorg nabij Santpoort Noord

Heeft u mondproblemen of wilt u preventief een mondzorg behandeling nabij Santpoort Noord ondergaan? Dan bent u bij onze praktijk aan het juiste adres. Om een idee te geven wat voor behandelingen wij u allemaal bieden geven we een aantal voorbeelden:

• Behandeling van tandvleesontstekingen: ontstekingen aan het tandvlees brengen ongemerkt grote schade aan. Breidt de ontsteking zich uit tot het kaakbot dan is het mogelijk dat tanden en kiezen los gaan staan. Het behandelen van een tandvleesontsteking is dan ook van groot belang.
  • Gebitsreiniging: door het eten en drinken komt er dagelijks een bacterielaag op onze tanden. Als deze laag niet goed verwijderd wordt dan gaat deze laag verkalken. Hierdoor ontstaat tandsteen. Onze mondhygiënist verhelpt of voorkomt dit tandsteen.
  • Verhelpen slechte mondgeur: We lopen vaak onnodig rond met een slechte mondgeur. Met een juiste professionele aanpak zorgt onze mondhygiëniste ervoor dat u hier geen last meer van heeft.

Wilt u uw mondklachten verhelpen of wilt u preventief een mondzorg behandeling nabij Santpoort Noord? Dan horen wij graag van u. U maakt met ons een afspraak door te bellen naar 023 – 53 80 044. Treft u ons antwoord apparaat dan vragen wij u uw gegevens in te spreken. Wij bellen u dan zo snel mogelijk terug. Ook kunt u ons contactformulier op de website invullen. Wij bellen u dan zo snel mogelijk terug voor het maken van een afspraak.